מנכ"ל חדש להסתדרות: דודו בצלאל

מנכ"ל חדש להסתדרות: דודו בצלאל

הנהגת ההסתדרות אישרה פה אחד את המלצתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד למנות את סמנכ"ל התפעול והשירות בהסתדרות, דודו בצלאל, לתפקיד מנכ"ל הארגון. בצלאל יחליף את עו"ד אופיר אלקלעי, מנכ"ל ההסתדרות היוצא, שמתקדם לתפקיד יו"ר הסתדרות עובדי המדינה

דודו בצלאל נבחר לתפקיד מנכ"ל ההסתדרות, כך על פי המלצת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שאושרה היום פה אחד על ידי הנהגת הארגון. בצלאל יחליף את עו"ד אופיר אלקלעי, שמילא את התפקיד מאז שנת 2019 ומתקדם כעת לתפקיד יו"ר הסתדרות עובדי המדינה.

בצלאל שצמח בשורות ההסתדרות זוכה להערכה רבה מצד העובדים, ומכהן מאז שנת 2019 כסמנכ"ל התפעול והשירות בהסתדרות. במסגרת תפקידו האחרון, בצלאל הוביל תהליכים חוצי ארגון לייעול ושיפור השירות לחברות ולחברי ההסתדרות, ניהל מיזמי בינוי לפיתוח והנגשה של תשתיות הארגון ברחבי הארץ, והיה שותף מוביל לטרנספורמציה הדיגיטלית שעברה ההסתדרות בשנים האחרונות.      

בצלאל, לשעבר לוחם ומפקד בחטיבת גבעתי, החל את דרכו בהסתדרות בשנת 2008 כעוזר מנכ"ל בחברת העובדים - הזרוע הכלכלית של הארגון. בתפקידו הראשון הוא הוביל את המשא ומתן מול מינהל מקרקעי ישראל בנושא זכויות החכירה בנדל"ן ובקרקעות בבעלות ההסתדרות. בהמשך, בצלאל מונה לעמוד בראש מינהלת הגבייה ומרשם החברים, שהפכה תחת הנהגתו למינהלת לקשרי מעסיקים ופרט, ואחראית בין היתר על שדרוג מערכת הגבייה של ההסתדרות מול המעסיקים. כמו כן, בצלאל כיהן גם בראש אגף המינהל, שאחראי על ההיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים של כל יחידות ההסתדרות ברחבי הארץ.

במקביל לתפקידו כסמנכ"ל ההסתדרות, בצלאל כיהן כדירקטור במגוון חברות וגופי סמך, ביניהם: מועדון "ביחד בשבילך", מרכז הקואופרציה בישראל, מועדון "עובדים בריא" וחבר הנאמנים של המסלול האקדמי במכללה למינהל.

בצלאל (40), נשוי ליונית ואב לארבעה, מתגורר בירושלים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אמר במעמד אישור המינוי כי: "בעקביות ובמשך שנים, דודו הוכיח שהוא עובד חרוץ, מנהל מצוין, ובעיקר איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו. אני שמח שהמנכ"ל החדש של ההסתדרות צמח מתוך הארגון ומשוכנע כי המינוי שלו יחזק את ההסתדרות ועובדיה, ויעזור להמשיך בייעול ובשיפור השירות שאנו מעניקים לכלל חברי ההסתדרות".

מנכ"ל חדש להסתדרות: דודו בצלאלמנכ"ל חדש להסתדרות: דודו בצלאל