עובדי אמדוקס קיימו משמרת מחאה על רקע התנהלות ההנהלה

ברקע למחאה: סירובה של אמדוקס להכיר ביציגות ההסתדרות ובוועד העובדים והתנהלות חד-צדדית של ההנהלה בנוגע לעתידם התעסוקתי של חלק מעובדי החברה *** הוועד: "לא נאפשר להנהלת אמדוקס להמשיך ולהתנהל בצורה כה מזלזלת וחד-צדדית כאשר עתידם התעסוקתי של עובדים נאמנים ומסורים מונח על כף המאזניים"

 

עובדי אמדוקס קיימו הבוקר (ד') משמרת מחאה מול משרדי החברה ברעננה, על רקע סירובה של הנהלת אמדוקס להכיר ביציגות ההסתדרות ובוועד העובדים ועל רקע התנהלות חד-צדדית של ההנהלה בנוגע לעתידם התעסוקתי של חלק מעובדיה.

 

ההסתדרות הודיעה להנהלת אמדוקס כי היא ארגון העובדים היציג בחברה כבר בחודש אוקטובר האחרון, וזאת לאחר שמעל שליש מהעובדים הצטרפו לשורותיה. למרות זאת, הנהלת חברת ההיי-טק מתנהלת מאז באטימות ומסרבת בעקביות להכיר ביציגות של ההסתדרות, תוך שהיא מתעלמת מהדרישה לשבת עם העובדים למשא ומתן על הסכם קיבוצי ראשון, שיסדיר את תנאי העסקתם.

 

במקביל, החברה מתנהלת באופן דרקוני וחד-צדדי בנוגע לביטחונם התעסוקתי של כ-100 עובדי אמדוקס, ששובצו על ידה לפרויקט בחברת סלקום. אמדוקס החלה להודיע לעובדים שלקראת סיום הפרויקט, באחריותם למצוא לעצמם תפקיד חלופי באמדוקס, אחרת העסקתם תופסק.

 

מוועד עובדי אמדוקס נמסר: "לא נאפשר להנהלת אמדוקס להמשיך ולהתנהל בצורה כה מזלזלת וחד-צדדית כאשר עתידם התעסוקתי של עובדים נאמנים ומסורים מונח על כף המאזניים".

תמונות מהמחאה

תמונות מהמחאה