עובדי "פועלים סהר" התאגדו בהסתדרות

עשרות עובדי החברה הבת של בנק הפועלים, המספקת שירותי מסחר וניירות ערך לגופים מוסדיים, התארגנו בהסתדרות על רקע רצונם להסדיר ולשפר את תנאי העסקתם *** ועד הפעולה: "הגיע הזמן שנדאג גם לעצמנו כעובדים. בטוחים שנזכה לשיתוף פעולה והידברות מצד ההנהלה"

עשרות עובדי חברת פועלים סהר, חברה בת של בנק הפועלים הנמצאת בבעלותו המלאה, הצטרפו לעמיתיהם בבנק הפועלים ולכ-800 אלף עובדים ועובדות במשק, והתאגדו גם הם בהסתדרות.

משרדיה של פועלים סהר ממוקמים בתל-אביב, והיא מתמחה במתן מערך שירותים לגופים מוסדיים פיננסיים כגון קרנות פנסיה וגמל וכד'. בין היתר החברה מציעה שירותי מסחר ומשמרת על ניירות ערך, שירותי מחשוב ושירותי מחקר על ידי אנליסטים.

מהלך ההתאגדות קרם עור וגידים על רקע רצונם של עובדי פועלים סהר להבטיח את תנאי תעסוקתם וביטחונם התעסוקתי בחברה ועל מנת לדאוג לשיפור הזכויות והתנאים שלהם בעבודה.

מנכ"ל האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עמיחי סטינגר, שלח מכתב למנכ"ל פועלים סהר מנחם (חומי) קפלן בו הוא נקרא לתאם בהקדם פגישה לשם התחלת מו"מ לכריתת הסכם קיבוצי ראשון בין הצדדים.

מוועד הפעולה נמסר: "אנו עובדים אשר אוהבים את מקום העבודה שלנו, ופועלים לטובתו יום יום במסירות ואחריות רבה. ההתאגדות שלנו הגיעה לאחר שהבנו שזהו הזמן שנדאג גם לעצמנו כעובדים, ואנו בטוחים שנזכה לשיתוף פעולה והידברות מצד ההנהלה".

מהלך ההתאגדות מלווה על ידי ענגי אוזן, מיכל סרברניק ורועי פרלמן מהאגף להתאגדות עובדים בהסתדרות. 

חברי ועד פועלים סהרחברי ועד פועלים סהר