עובדי חברת ד"ר גב התאגדו בהסתדרות

עובדי חברת ד"ר גב התאגדו בהסתדרות *** לאור שינויים ארגוניים בחברה ביקשו העובדים להתאגד ולהבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי

ההסתדרות תשמש כארגון היציג של עובדי חברת ד"ר גב. עובדי החברה ביקשו להתארגן בהסתדרות, על רקע שינויים ארגוניים שצפויים בחברה ומתוך רצון להסדיר את זכויותיהם, תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי.

למעלה ממחצית מעובדי החברה חתמו על טפסי ההצטרפות שהוגשו למנכ"ל החברה, יוסי אלבחור, בצירוף מכתב מטעמה של מנכ"לית האגף להתאגדות עובדים, עו"ד חניטל סויסה, הקורא לו לתאם פגישה, על מנת לפתוח בתהליך ההידברות ולהגיע להסכמות שיעוגנו בהסכם קיבוצי. במכתב הודגש כי ההסתדרות הינה הארגון היציג בקרב עובדי החברה וכנהוג בהליכים מסוג זה על ההנהלה להימנע בתקופה הקרובה מצעדים חד צדדיים העשויים לשנות את תנאי העסקתם של העובדים.

חברת ד"ר גב מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק מוצרים אורתופדיים לשיפור איכות החיים, ובפרט במוצרים לשיפור הישיבה ואיכות השינה. בחברה המונה 23 חנויות בפריסה ארצית, מועסקים עשרות עובדים בתפקידי מוכרנים ומנהלי סניפים.

מוועד הפעולה של חברת ד"ר גב, נמסר: "כולנו תקווה כי על אף השינויים המבניים הצפויים בחברה, תשכיל ההנהלה והעומד בראשה, להצטרף אלינו לשולחן המו"מ ולהסדיר את תנאי העבודה של כלל עובדי הרשת. אנו מאמינים כי כינון יחסי עבודה קיבוציים בחברה, יבטיח את עתידנו המקצועי ויתרום לא פחות מכך גם ליציבות החברה".