עו"ד גיל בר-טל מונה ליו"ר הסתדרות המעו"ף בפועל

עו"ד גיל בר-טל מונה ליו"ר הסתדרות המעו"ף בפועל

בר-טל שימש עד כה כמ"מ יו"ר הסתדרות המעו"ף, כמנהל חטיבת הרשויות המקומיות ויו"ר האיגוד המקצועי של הסתדרות המעו"ף. הוא ישמש בתפקיד יו"ר הסתדרות המעו"ף במקום ארנון בר-דוד שנבחר ליו"ר ההסתדרות. 

מ"מ יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, מונה לתפקיד יו"ר הסתדרות המעו"ף בפועל. בר-טל ישמש בתפקיד במקומו של ארנון בר-דוד אשר נבחר בשבוע שעבר לתפקיד יו"ר ההסתדרות.

לצד תפקידו כמ"מ יו"ר הסתדרות המעו"ף, שימש בר-טל עד כה כמנהל חטיבת הרשויות המקומיות ויו"ר האיגוד המקצועי בהסתדרות המעו"ף. כמו כן הוא מכהן כמנכ"ל קרן ההשתלמות לעובדי הרשויות המקומיות "רום", הקרן הגדולה ביותר והוותיקה של הסתדרות המעו"ף.

בר-טל הצטרף להסתדרות ב-1997 כעו"ד בלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי. בהמשך מונה למנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי. מ-2004 משמש כמנהל חטיבת הרשויות המקומיות ולפני כשלוש שנים מונה לתפקיד יו"ר האיגוד המקצועי וכמ"מ יו"ר הסתדרות המעו"ף.

בר-טל, בן 51, מתגורר ברמת גן, נשוי ואב לשני ילדים. הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון ושני במשפטים.

בר-טל הוא איש איגוד מקצועי ותיק ועורך דין מנוסה בתחום יחסי העבודה אשר ליווה עשרות משאים ומתנים הסכמים קיבוציים ומהלכים שהביאו לשיפור וקידום בתנאי ההעסקה ומעמדם של מאות אלפי עובדים המיוצגים בהסתדרות המעו"ף.

הסתדרות המעו"ף היא ארגון העובדים הגדול ביותר היושב תחת ההסתדרות הכללית. היא מאגדת תחתיה כרבע מיליון עובדים, בין היתר מהרשויות המקומיות, חברות ורשויות ממשלתיות וציבוריות, בנקים וחברות ביטוח ואשראי, מוסדות להשכלה גבוהה, קופות חולים ועוד.

 יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך את בר-טל ואמר: "מקצועיותו, ניסיונו וכשרונו הרב ביחסי עבודה של גיל זכאים למלוא האמון וההערכה שלה הוא זוכה בקרב ועדי העובדים והמעסיקים עמם הוא בקשרי עבודה במהלך השנים. בטוחני כי גיל יוביל את הסתדרות המעו"ף וימשיך להגשים את החזון בהצלחה".

בר-טל מסר: "אני מודה על האמון הרב ועל הבחירה בי לתפקיד חשוב ומשמעותי זה. עבודה רבה עוד לפנינו אך אין לי ספק שאנו בדרך הנכונה. נמשיך להוביל את החזון  והעשייה הענפה שלנו למען העובדים ולמען החברה הישראלית בשיתוף פעולה מלא עם יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד".