עובדי "ח.צ. שיקום בקהילה" התאגדו בהסתדרות

עובדי "ח.צ. שיקום בקהילה" השלימו את התארגנותם בהסתדרות

החברה פועלת באזור הדרום ועוסקת בשיקום קהילתי של אנשים עם מגבלות נפשיות. היא מונה כ-240 עובדים, רובם מדריכים שיקומיים ועובדות סוציאליות

עובדי חברת "ח.צ. שיקום בקהילה" השלימו בימים אלה את התארגנותם בהסתדרות. זאת, על רקע רצונם לשפר את שכרם ואת תנאי עבודתם ולהבטיח את ביטחונם התעסוקתי. בחברה כ-240 עובדים, רובם מדריכים שיקומיים ועובדות סוציאליות. 

החברה עוסקת בשיקום קהילתי של אנשים המתמודדים עם מגבלות נפשיות בקהילות תומכות, דיורים מוגנים והוסטלים. משרדיה ממוקמים בבאר שבע והיא מעניקה שירותים בכל אזור הדרום. 

מהאגף להתאגדות עובדים בהסתדרות נשלח מכתב להנהלת החברה, אשר עדכן על הצטרפות העובדים להסתדרות ועל מינוי ועד פעולה מקרב העובדים. באגף להתאגדות קראו להנהלה להיכנס למשא ומתן פורה עם ההסתדרות ועם ועד הפעולה, על מנת לקדם הסכם שישפר את תנאי העובדים ויתרום להצלחת החברה. מהלך ההתארגנות של עובדי "ח.צ. שיקום בקהילה" מלווה על ידי רכזי ההתאגדויות רועי פרלמן וענגי אוזן. 

מוועד הפעולה של "ח.צ. שיקום בקהילה", נמסר: "אנחנו, העובדות והעובדים שנותנים את כל כולנו למען המטופלים היקרים שלנו, מרגישים שהגיע הזמן שנדאג גם לעצמנו ולתנאי העבודה שלנו, על מנת שנוכל להמשיך ולעשות את העבודה החשובה הזו".

 עובדי "ח.צ. שיקום בקהילה" מצטרפים לכ-800 אלף עובדים המיוצגים ע"י ההסתדרות.